THEOS Akce R

ROBOTICKÁ PŘESNOST: KELLYS THEOS SÉRIE-R

ROBOTICKY SVAŘENÝ RÁM, 725 WH BATERIE NOVÉ GENERACE S VYSOKÝM POMĚREM KAPACITY A HMOTNOSTI A 95 NM MOTOR PANASONIC V KOMBINACI S BAREVNÝM BLUETOOTH DISPLEJEM S NAVIGACÍ – TOTO JE ZCELA NOVÝ KELLYS THEOS R-SÉRIE ENDURO E-BIKE.

NOVÝ ROBOTICKY SVAŘENÝ RÁM

KELLYS THEOS R-série je postavena na hliníkovém rámu, navrženém a roboticky svařovaném v Evropské unii s využitím nejpokrokovějších výrobních a inženýrských technologií pro nejpřesnější tolerance, jaké se kdy používaly v cyklistickém průmyslu, a tedy pro nejlepší celkovou kvalitu konstrukce ve své třídě. To se nakonec odráží v celkové kvalitě a přesnosti strojírenského provedení rámové sady s cílem dlouhé životnosti a funkčnosti rámu. Díky pokročilému výrobnímu procesu využívajícímu CNC laserové řezání, CNC robotické svařování a precizní závěrečné CNC obrábění se nový rám THEOS R-série stává nejpřesněji vyrobeným hliníkovým rámem elektrokola v tomto odvětví.

VYJÍMATELNÍ BATERIE S VYSOKOU ENERGETICKOU HUSTOTOU

THEOS R-série se dodává s baterií KELLYS Re-Charge K1 Li-ion 725 Wh (20 Ah) s vysokou energetickou hustotou. Stejně jako THEOS F-série i THEOS R-série využívá systém vyjímatelné baterie, při kterém se baterie vybírá jednoduchým vysunutím ze spodní rámové trubky. Díky pouze jednokrokovému systému demontáže baterie ze spodní rámové trubky nemá rám velkou díru z jedné ze stran rámu, která by fyzicky snižovala tuhost rámu a tím zhoršovala chování e-biku při agresivní jízdě. Rám THEOS R-série je také díky tomu mnohem pevnější, a proto vám poskytne lepší zážitek z jízdy v terénu. Uzamčení výsuvné baterie v rámu je řešeno jedním 6 mm imbusovým šroubem, který má totožnou velikost s pevnými osami, takže pro váš e-bike nepotřebujete žádné další nářadí.

PLNĚVÝKONNÝ MOTOR S JEDINEČNÝM AUTOMATICKÝM REŽIMEM

THEOS R-série je vybavena novým motorem Panasonic GX Ultimate s točivým momentem až 95 Nm a celkovou hmotnost pouhých 2,9 kg! Přináší také vylepšený Ai-AUTO režim, při kterém máte stále pocit jízdy na „boostu“, ale který poskytuje výkon jen tehdy, když jej skutečně potřebujete, čímž významně šetří energii výsledkem čehož je ještě delší dojezd.

BAREVNÝ DISPLEJ S NAVIGACÍ

Všechna elektrokola THEOS R-série jsou dodávána i s Bluetooth® displejem s navigací spárovatelným se sportovní aplikací Komoot, která zobrazuje navigační signály přímo na displeji například na nových cestách nebo na neznámých trailech. Navíc můžete svůj mobil nabíjet přímo z baterie e-biku přes USB konektor umístěný na boku displeje!

GEOMETRIE A ODPRUŽENÍ

O odpružení se stará nejnovější čtyřčepové zavěšení zadní stavby s virtuálním bodem otáčení z vývojářské dílny Kellys s názvem "ThinkLink" a zachovává všechny výhody, jako je citlivost, nezávislost na brzdách a hnacím ústrojí a pracuje bez nepříjemných zpětných nárazů od pedálů. Díky hlavnímu virtuálnímu bodu otáčení systému „ThinkLink“ umístěnému u centra středového složení si řetěz zachovává konstantní délku v celém rozsahu pružení.

Nový KELLYS THEOS R-série využívá progresivní enduro geometrii se sníženým těžištěm a zdvihem 150 mm vpředu a 130 mm vzadu, v kombinaci s uspořádáním mullet s 29” předním a 27,5” zadním kolem pro rychlé průjezdy zatáčkami, mnohem lepší ovladatelnost a stabilitu.

Série THEOS R přichází ve dvou stupních specifikací a několika barevných variantách. Nové barvy jsou: MAGIC GREEN a MAGIC PINK, které mění vzhled podle úhlu dopadu slunečního světla.

THEOS R-SERIES HLAVNÍ VÝHODY

-            ROBOTICKY SVAŘENÝ HLINÍKOVÝ RÁM VYROBENÝ V EU PRO NEJLEPŠÍ KONSTRUKČNÍ KVALITU A BEZCHYBNÝ DESIGN
-            LEHKÁ 725 WH BATERIE NOVÉ GENERACE KELLYS RE-CHARGE K1 725 WH (20AH) (POMĚR KAPACITY K HMOTNOSTI: 193 WH/KG)
-            1-KROKOVÝ VÝSUVNÝ SYSTÉM BATERIE PRO JEDNODUCHOU MANIPULACI A PEVNĚJŠÍ RÁM
-            MULLET USPOŘÁDÁNÍ KOL (PŘEDNÍ: 29”, ZADNÍ: 27,5”)
-            PROGRESIVNÍ E-ENDURO GEOMETRIE SE SNÍŽENÝM TĚŽIŠTĚM PRO SNAHŠÍ ZATÁČENÍ, MANIPULACÍ VE VZDUCHU A LEPŠÍ ZÁŽITEK Z JÍZDY


Kellys THEOS R50 MAGIC GREEN

 

Kellys THEOS R30 MAGIC PINK

Kellys THEOS R50 STEEL BLUE