Apache Hupahu 3 Bosch

1 hodnocení
Značka: APACHE

Apache Hupahu 3 Bosch - horské elektrokolo s hliníkovým rámem

Barva
Velikost rámu
Velikost kola
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Skladem do 3 dnů na obchodě Skladem do 3 dnů na obchodě Skladem do 3 dnů na obchodě Zvolte variantu
99 990 Kč
Apache Hupahu 3 Bosch
1 hodnocení
Značka: APACHE
5,0 1 hodnocení

Apache Hupahu Bosch 3 je horské elektrokolo s hliníkovým rámem, které je vybaveno středovým motorem Bosch PF CX Gen. 4, baterií o kapacitě 625 Wh, pohonem Shimano 1x12, vzduchovou vidlicí a koly o průměru 29 palců.

Precizně zpracovaný hliníkový rám s hladkými tvary ukrývá integrovanou baterii a nejvýkonnější pohon Bosch, aby spolu s pečlivě zvolenými komponenty nabídl maximum za příznivou cenu. Vzduchová přední vidlice má díky silnějším nohám vynikající torzní tuhost a sportovní geometrie myslí na pohodlný posed jezdce. Tohle je kolo pro celodenní jízdu v terénu i mimo něj.

- integrovaná 625Wh baterie, displej Bosch Kiox 300
- motor Bosch Performance CX 4. generace s točivým momentem 85 Nm
- výměnná patka přehazovačky moderního standardu Sram UDH
- vzduchová vidlice se zdvihem 120 mm a lockoutem z řídítek
- převody 1x12, kazeta přehazovačka Shimano Deore XT

Parametry u produktu

Typ pohonu
 
BOSCH PF CX Gen. 4
Baterie
 
Bosch 625 Wh - 17 Ah
Displej
 
BOSCH Kiox 300
 
Nabíjecí adaptér
 
Bosch
Barva
 
red
Brzdy
 
Shimano MT520
Kliky
 
FSA Bosch 170mm 34z.
Pastorky
 
Shimano Deore M6100
Pláště
 
Schwalbe Smart Sam Performance 57-622
Počet převodů
 
1x12
Pohlaví
 
Pánské
Přední náboj
 
Shimano MT410
Představec
 
31,8 x 60mm
Přehazovačka
 
Shimano XT M8100
Provedení tlumiče
 
-
Provedení vidlice
 
Vzduch
Ráfek
 
Remerx e-Rocky RX 3025
Rám
 
2023 Apache Hupahu New AL
Řazení
 
Shimano Deore M6100
Řídítka
 
31,8 x 780mm
Sedlo
 
Apache
Sedlovka
 
30,9 x 400mm
Tlumič
 
-
Umístění baterie
 
Integrace
Umístění motoru
 
Středový
Velikost kol
 
29
Velikost rámu
 
L, M, S
Vidlice
 
SR Axon 34 RL-RC
Zadní náboj
 
Shimano MT510
Zdvih tlumiče
 
-
Zdvih vidlice
 
120 mm
Značka pohonu
 
BOSCH
Displej - BOSCH Kiox 300
DISPLEJ KIOX 300

Váš chytrý displej pro sportovní jízdu

Kiox 300 je displej pro Chytrý Systém a váš inteligentní a robustní společník na sportovní výlety. Lze jej intuitivně ovládat pomocí ovladače LED Remote nebo Mini Remote, je kompaktní a nabízí snadno čitelný barevný displej s odolností proti stříkající vodě a prachu. Je plně propojen do sítě Chytrého Systému a prostřednictvím aplikace eBike Flow neustále získává nové funkce.

Vaše údaje o sportovní aktivitě: Zobrazení nadmořské výšky, stoupání, výkonu, frekvence šlapání a kalorií – s displejem Kiox 300 budete mít své údaje o trase a sportovní aktivitě na očích.

Ergonomické ovládání: Ovládejte Kiox 300 pomocí ovladače LED Remote nebo minimalistického ovladače Mini Remote.

Užitečná podpora: Aktivujte inteligentní pomoc při tlačení včetně funkce Hill Hold – displej Kiox 300 vám poskytne užitečný návod.

Neustále nové funkce: Váš Chytrý Systém eBiku se bude v budoucnu neustále rozšiřovat o nové funkce.

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Displej - Bosch Purion


Displej Purion




Nový displej Bosch Purion byl navržen jako alternativa k displeji Intuvia s důrazem na kompaktnost a jednoduché ovládání. Menší velikost displeje snižuje riziko jeho poškození při použití v terénu. Displej i ovladač jsou sloučeny v jedno zařízení, které je nainstalováno místo původního ovladače.
Nabízí veškeré základní funkce většího displeje Intuvia ve výrazně menším provedení. Volba z 5 úrovní dopomoci (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off), assistent chůze, zobrazení jízdních parametrů (rychlost jízdy, ujetá vzdálenost, dojezd), stavu baterie a zvolené úrovně dopomoci, USB konektor pro diagnostiku a nabíjení nejrůznějších zařízení. Displej je dodáván včetně kabeláže a držáku na řídítka. Vyrábí se ve dvou barevných provedeních, tmavý Anthracite (odpovídá Bosch Performance line) a světlý Platinum (odpovídá Bosch Active line).

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Hliník

Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.

Značka motoru - Bosch Performance CX 4.gen

Bosch Performance CX MY20 je 4. generace úspěšného středového motoru od značky Bosch.

Perfektní kombinace   Podpora eSuspension   Přesné zrychlení
Režim eMTB, výkonná pomoc při chůzi a podpora krátkých klik.   Odpružená vidlice a tlumič se během zlomků sekundy automaticky přizpůsobí příslušnému terénu (pouze u některých modelů).   Pro jedinečný zážitek ze stezky.

Efektivní využití   Vždy maximální výkon   Možnost šlapání bez odporu
Optimální účinnost motoru a převodovky pro zdolání prudkých stoupání s co nejmenší spotřebou energie.   Ideální a přesné dávkování výkonu i v těch nejtěžších podmínkách.   Pro jízdu s nízkou či zcela vypnutou asistencí motoru. Vhodné pro sportovní jízdu a dosažení max. dojezdu.

Hlavní výhody

Velký převodník
Bosch se "zbavil" pro něj tolik typického malého převodníku (pastorku) a přizpůsobil svojí technologii aktuálním trendům a požadavkům trhu a zákazníků. Díky velkému převodníku je motor přesný, plynulý a vždy poskytuje dostatek výkonu. Vnitřní odpor pedálu starého motoru Bosch CX s malým převodníkem byl zbytečně citelný, proto byla jízda bez asistence motoru mnohdy nepříjemná a únavná. Díky použité válečkové spojce šlapete zcela bez odporu motoru, jako na běžném kole.

Výkonější
Zatímco točivý moment zůstává stejný na 85 Nm, podpora nového motoru CX byla zvýšena z 300% na 340%. Byly upraveny i všechny ostatní úrovně pomoci. Úroveň podpory režimu Tour byla zvýšena ze 120% na 140%. Tyto změny se projeví také v režimu eMTB. Nový progresivní režim eMTB dynamicky přepíná mezi Tour a Turbo a upravuje podporu podle scénáře jízdy a množství tlaku, který vyvíjíte na pedály u nového motoru od 140% do 340% oproti od 120% do 300% u starého motoru Bosch Performance CX.

Kompaktnější
Ve srovnání s ním byl objem snížen o téměř 50%. To umožní lepší, sofistikovanější integraci a vylepšenou geometrii celého kola.

Lehčí
Nový motor CX má magnesiové pouzdro a váží o 25% méně než jeho předchůdce kolem 2,9 kg (původní motor vážil 4,09 kg).

Citlivější
Režim eMTB byl přeprogramován tak, aby poskytoval konzistentní výkon v širokém rozsahu kadence. Ostrý sprint nebo kadenční šlapání? V režimu eMTB je podpora motoru velmi přirozená!

Lepší modulace
Režim Turbo byl vylepšen tak, aby při jízdě působil co nejpřirozenějším dojmem, je méně trhaný a zároveň poskytuje maximální výkon. Jako dříve má motor CX čtyři režimy: Eco, Tour, eMTB a Turbo.

Plynulejší
Přechod na prahu 25 km/h byl podstatně zlepšen. Namísto mini převodníku a převodovky je nyní energie přenášena přímo prostřednictvím velkého převodníku. Motor nemá téměř žádný vnitřní odpor, což by mělo eliminovat mnohdy nepříjemný pocit předchozího modelu, při odpojení motoru nad hranicí 25 km/h.

Užší
Faktor Q byl zúžen na 175 mm, aby byl zajištěn přirozenější pocit při šlapání. A platí čím užší, tím lepší. Pro srovnání, motor Yamaha je menší než 170 mm, Shimano je 177 mm a u Brose je šířka větší než 180 mm (v závislosti na klikách).

Větší kapacita
Kromě předchozí baterie 500 Wh máte nyní také možnost zvolit plně integrovanou bateri PowerTube 625Wh pro dosažení extrémně dlouhého dojezdu.

Skladování a péče o baterii elektrokola

Baterii skladujte na suchém a dobře větraném, mimo sluneční záření a jiné tepelné zdroje, při teplotě v rozsahu od 10 do 30°C. Ideální podmínky jsou mírný chlad, ne však mráz.
V případě skladování v chladném prostředí je nutné baterii před uvedením do provozu nechat zahřát na provozní teplotu (20°C)
Baterii nenechte nikdy zcela vybitou. Mohla by se tím trvale poškodit.
Při dlouhodobém skladování (např. v zimním období) udržujte baterii plně nabitou. Lithiové baterie se při nečinnosti postupně vybíjejí (cca. 5-10% kapacity za měsíc). Neskladujte ji trvale připojenou k nabíječce ani umístěnou na elektrokole.

Doporučené úkony při dlouhodobém skladování (zima apod.)

Baterii 1x za 1-2 měsíce znovu dobijte
1x až 2x za zimu krátce zapněte a vypněte motor elektrokola
1x až 2x za zimu krátce zkuste asistenta chůze (tlačítko přímoci při tlačení kola, pokud je přítomno)

Záruka a životnost baterie


Záruční doba na životnost baterie - jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70% své celkové kapcity v průběhu 12 měsíců od prodeje kola je 12 měsíců.

https://youtu.be/MnfIA2qdNLE

https://youtu.be/ztjpm27LAq4

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: MTB pánská elektrokola
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: